tisdag 24 maj 2011

The worrying kind??

Tycker den här låten/ sången är grymt fint tolkad här!

Är du den oroande typen?
Själv får jag idag svara ja på den frågan.

Försöker hålla huvudet kallt, vara cool, men det går i ett, inne i huvudet alltså,
det är väl bra, ja menar att det finns ett driv, men ibland kan det bli lite väl mycket, kortslutning liksom. 14 000 olika saker att ta ställning till, som jag har bestämt själv att jag måste ta ställning till... och några tusen andra prylar som också dyker upp och behöver sin tankeombesörjning även de.

Förutom en del praktiska göromål under dagarna så tillkommer de alltså en del andra mer abstrakta men ack så viktiga tankebågar som skall rätas ut!

Idag är en sån där dag där proppen fasiken gick ur helt!

Kurade mig nyss med varmt bad och musik , exempelvis som tex. Aint no cure for love / Ane Brun, Längesen med Petter & Veronica Maggio, Tonight med Lykke Li och jäklars vad bra det kan vara för själen med lite lagom sooorglig kärleksmusic!

Förresten är det någon som har en bra "cure for love"?? Send it over isåfall!! Tid hjälper inte alltid.

Ser fram emot imorgon.

Jag hade en arbetskollega en gång för längesen på DHL som en gång hade en sk. skitdag och svarade mig när jag frågade hur det var; Det kommer alltid nya dagar, Åsa...
Brukar tänka på det när man inte kommer ur "tankebågarna" så lätt!

Tjing// Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar