måndag 2 maj 2011

Afrika, Afrika du moder av sol !!!

Energi, energi, batterierna börjar ladda rejält nu! Det var ett tag där jag trodde de skulle förbli urladdade. Undrar om det är de ökade soltimmarna som laddar mig??

Kan vakna 5.00 pigg som en mört! Tror för övrigt att inga persienner gör sitt och att jag var en björn i mitt förra liv. Nu är man ur idet och jävligt "hungrig" och på. Då slår det mig genast; eftersom jag faktiskt inte är en björn och senare detta år kommer soltimmarna i princip att försvinna och inget ide att gömma mig i... hm halvårsvis flytta utomlands? Mjae svårt med min verksamhet & alla kusar.

Men, detta år finns en räddning!!!
Syrran kommer att bidra starkt till min fortsatta livsglädje genom att gifta sig på nyårsafton i ..... TANZANIA!! Japp ett afrikanskt bröllop väntar i vinternatten!
Och det ska snickras ihop en mer eller mindre månadslång semester ( minst 3 veckor!!) där Zansibar ingår. Dessutom allt roligt som skall ske innan dess.Resten av 2011 känns lovande och jag e gla och finnas till ;)

Tjing // Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar